ni bloggare!!!!

OK jag vet jag har också en blogg, men fan största andledningen var bara för att jävlas med er bloggare seriöst!!!!! asså folk som skapar bloggar verkar tro att dom gjort världens grej eller nått FUCK OF!!! jag vill inte läsa om era åsikter jag har tillräckligt av mina egna, fan kan ni inte hålla ert privat liv för er själva eller!!!! fan va förbandad ja blir ok ni som e mina vänner och har en ja låter er gå men dom som ja inte ens känner ni kan fan fara åt helvete d e inte så som om ni typ skapat en egen hemsida detta e typ som en komunity site nu blir medlemar o sedan skriver DET E INTE VÄRLDENS GREJ!!!!! kan ni inte barta gå och ta livet av er i stället d vore så jävla mycket coolare allvar t'nk er själva ni har ju fan så mycket mer chans att bli kända om ni går ut till typ mitten av platan och drar i bröstvårterna tills ni dör än att sitta här och skriva DÖÖÖÖÖ!!!!.........asså seriöst

Kommentarer
Postat av: linda

asså seriöst asså seriöööööööööööööst

2008-07-22 @ 20:46:00
Postat av: Liie

Asså jag tror jag döööööör :P

2009-05-17 @ 23:03:13
Postat av: Stojko The Horse

Jag hatar dig verner , tänkte bara säga det :)

2009-08-25 @ 00:01:46
Postat av: Slobodan

förstor va du mennar me de du skrivar men lään de e cok nice me bloggish brur!

holl ryggen fri mannen. piiiiz

2010-02-09 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0